סגור
חיפוש
Filters

הנגשת הבית לקשישים

איך ניתן להנגיש את הבית לקשישים? מה חשוב שיהיה בחדרי הרחצה והשירותים ואיפה ניתן להשיג את כל האביזרים הללו? כל המידע המקיף והנחוץ להנגשה נכונה לבני הגיל השלישי.

הבניה מבעבר שונה מאוד מהבניה המחודשת והעדכנית דבר המורגש מאוד, הרי לא מעט פעמים בטח יצא לכם להגיע לביקור אצל סבתא וראיתם כי המעברים לחדרי השירוים וחדרי הרחצה קטנים ומינימליסטים דבר המקשה מאוד בגיל המתבגר להשתמש בהם בצורה בטוחה. כיום ניתן לבצע מספר שינויים על מנת להנגיש את הבית שיהיה בית בטוח ונוח לחיי שגרה. האחד הוא שיפוץ הבית אשר דורש מאיתנו תקציב גדול על עלות השיפוץ אשר דורש שבירה של משקופים קיימים והרחבתם דבר הגורם לחית באתר בנייה למשך תקופת זמן מסויימת. האופציה השניה היא התאמת מוצרי עזר להתקנה על קירות חדרי הרחצה והשירותים והתאמה של כסאות רחצה לאמבטיה ייעודיים ומתאימים לפי הגודל המתאפשר. מייד נפרט ונסביר מה ממלץ להתקין ואילו סוגי עזרים קיימים לבני הגיל השלישי.


בחדר הרחצה והשירותים חשוב שיהיה: ידיות אחיזה והגבהה לאסלה עם ידיות או בלי.  
> סוגי הגבהות לאסלה: הגבהה לאסלה בוחרים ע"פ גובה המושב הדרוש המגיע בגדלים של 5 ס"מ , 10 ס"מ ו 15 ס"מ גובה, לאחר מכן בחירת החומר ממנו עשויה ההגבה דבר המשפיע באופן ישיר על הנוחות בזמן הישיבה ולבסוף הבחירה בין הגבהה לאסלה עם או בלי ידיות למען ישיבה וקימה בטוחה יותר בעת השימוש.

הגבהה לאסלה מפלסטיק, הגבהה לאסלה רכה, הגבהה לאסלה עם ידיות


> סוגי ידיות אחיזה: את בחירת ידיות האחיזה בוחרים קודם כל ע"פ אורך הידית, בהתאם למקום המתאפשר לנו בחדר השירותים, את ידיות האחיזה ניתן להזמין באורכים שונים של 30 ס"מ, 45 ס"מ וארף אורכים גדולים יותר של 60 ו 70 ס"מ. לאחר בחירת האורך המתאים נבחר את סוג החומר ממנו עשויה הידית דבר המשפיע על הנוחות של המתמש בזמן השימוש וההרגשה האישית אשר מושפעת מתנאי מזג האוויר השונים.
ידית אחיזה מפלסטיק, ידית אחיזה מנירוסטה, ידית אחיזה מאלומיניום בעל ציפוי פלסטיקמעקה אחיזה נירוסטה בצורה  L