סגור
חיפוש
Filters

חיתולים מומלצים למבוגרים

ישם מוצרי ספיגה כמו חיתולים למבוגרים, כאשר אוכלוסייה זו מתמודדת עם בעיות של דליפת שתן. ישנם גם נכים בכל הגילאים הזקוקים לשימוש עם חיתולים מומלצים למבוגרים. השאל היא, איזה סוג של חיתולים מומלצים למבוגרים יש לבחור? לכל מבוגר יש  סיבות שונות של בריחת שתתן, כמויות שונות וכדומה. גם מצב המבוגר, הוא זה שיקבע לגבי בחירה נכונה של חיתולים מומלצים למבוגרים. למשל אם מדובר על אדם שאינו נייד, כאלה שמרותקים למיטתם, קרוב לוודאי שהם יזדקקו לחיתולים ברמת ספיגה גבוהה יותר מאשר אלה שסובלים מכמות פחותה בהרבה של בריחת שתן.
 
ישנם אנשים שאינם יכולים להגיע לשירותים בשל מחלות של תשישות הנפש כגון דמנציה או שאר מחלות ני אורולוגיות. מוצרי הספיגה כגון חיתולים מומלצים למבוגרים, אינם פותרים את הבעיה, אך מצד שני מתמודדים עם האי נוחות הנגרמת ממחלות אלה. יש למצוא את חיתולים מומלצים למבוגרים, אשר יתאימו באופן האופטימאלי. יש לשמור על עור יבש של המבוגר, אשר גם כך הופל לרגיש ולכן יש לבחור חיתולים מומלצים למבוגרים אשר מיוצרים מחומרי גלם איכותיים שמונעים דליפה וסופגים את השתן של המטופלים או מי שסובל מבריחת שתן או אי שליטה על הסוגרים.
 
חיתולים איכותיים למבוגרים מונעים פצעי לחץ
יש לציין כי חיתולים מומלצים למבוגרים, יכולים למנוע פצעי לחץ רק בתנאי שהם איכותיים. ניתן למצוא חיתולים מומלצים למבוגרים, אשר מתאימים לנשים או לגבאים, כאשר החיתולים מתלבשים טוב לפי מבנה האנטומי של הגבר או האישה הסובלים מדליפת שתן. יש לוודא גמישות, עובי ונוחות, למצוא את החיתולים המתאימים לפי היקף מותניים ומשקל הגוף, יש למצוא נכון את כושר הספיגה. מומלץ להפריד בין שני סוגים של חיתולים מומלצים למבוגרים כגון חיתולים ללילה וחיתולים לשעות היום. יש להימנע מריחות באמצעות חיתולים מומלצים למבוגרים.
 
ישנם מוצרי ספיגה למבוגרים שהם חד פעמיים או רב פעמיים וכן, מותגים שונים שניתן לברר ולמצוא את הפרטים הנחוצים, להתרשם ולבחור מותגים שונים שמומלצים ע"י מטפלים ומטפלות, רופאים ואחיות וכן ממי שניסה וממליץ על מותגים אלה. לא רק בבחירה של חיתולים מומלצים למבוגרים חשובה, כי אם גם אופן הטיפול במבוגר כמו ניקוי העור עם מים וסבון לפני כל החלפת חיתול חדש, להחליף לעיתים סבירות חיתול, על מנת שהמבוגר לא יסתבך עם פצעי לחץ שנגרמים גם בשל גירויים בעור. זו הסיבה כי לאחר שטיפת העור, יש לייבש את העור היטב. מבוגרים מעוניינים בדיסקרטיות, כך שאפשר יהיה לרכוש את המוצרים באמצעות חנות מקוונת.

 
הזמינו דוגמאות למדידה לפני בחירה של חיתולים למבוגרים
על מנת לדעת עם חיתול למבוגרים ממותג זה או אחר מתאימים, יש לבקש דוגמיות מהחנות המקוונת כך שאתם כבר יודעים מה המידה הרצויה ומה רמת הספיגה. בתחילה זה הכול עובד על עיקרון של ניסוי וטעייה ורק לאחר מספר ניסיונות, כבר ניתן יהיה לדעת איזה סוג של חיתולים מומלצים למבוגרים יהיו הטובים ביותר עבור כל  אחד באופן ספציפי. יש להתייחס לטיפות על כל חבילת חיתולים מומלצים למבוגרים, כך שתדעו מה כושר הספיגה, יותר טיפות מראות על יותר ספיגה.
 
יש לדאוג לבריאות העור בו אם המבוגר סובל מבעיה כמו דרמטיטיס או שאר מצבים אשר גורמים לבעיה בעור.יש לדעת כי גם המידות משתנות בין מותג למותג, כמו כן,יש לוודא כי חיתולים מומלצים למבוגרים  יתאימו במדויק ואת זה ניתן יהיה לדעת ל פי התחושה של המבוגר. יש לשים לב סביב פתחי הרגליים על מנת למנוע דליפות. יש לשים לב ברכישה של חיתולים מומלצים למבוגרים, לפרט כמו האם אין בכלל שליטה על הסוגרים, או שמדובר בדליפת שתן בלבד. ייעוץ מקדים עם  בעל החנות למוצרי ספיגה יכול לתת לכם את האינדיקציה הנכונה.
עם הזמן כל מבוגר ידע איזה חיתול חד פעמי למבוגרים יתאים לו במיוחד
עם הזמן, מבוגרים יודעים, איזה סוג של חיתולים מומלצים למבוגרים מתאים להם במיוחד. למשל בחורף, ישנה דליפת שתן רבה יותר בגלל הקור ולכן, יש צורך להחליף את כושר הספיגה. למשל אם המבוגרים רגילים למותג מסוים, הם יעדיפו את אותו המותג עם דרגת ספיגה גבוהה יותר. יש גם מבוגרים עם תופעת שלפוחית שתן רגיזה שגם הם יהיו זקוקים למוצרי ספיגה איכותיים. מומלץ לא להזניח פעילות גופנית על מנת שהתופעה של בריחת שתן לא תדרדר בגלל שרירי רצפת האגן חלשים. ניתן לראות כי קיימים מוצרי ספיגה שונים שמתאימים לכל מבוגר על פי הצרכים והמצב שלו. יש לדעת, כי מוצרים לבריחת שתן צריכים לתת תחושה קרוב ככל הניתן למה שהמבוגר נהג ללבוש לפני התופעה של אי שליטה בסוגרים.
 
יש שמעדיפים תחתונים סופגים חד פעמיים, כך שמוצר זה אינו מגושם כי אם דק ונעים למגע, קשה לראות את התחתון תחת הבגד. תוכלו לבחון את מצרי הספיגה השונים כגון חיתולים מומלצים למבוגרים. גם לאנשים גדולי  מידות ישנם מוצרי ספיגה המתאימים לנתונים. תוכלו להתעניין בכל מוצרי הספיגה הקיימים בשוק ולהתרשם מהם, לקבל חוות דעת, אך יש לקחת בחשבון, כי אין זה משנה איזה מוצר בן המשפחה שלכם צורך יש להתייעץ עם מי שמומחה בנושא. לרוב מי שימליץ על חיתולים מומלצים למבוגרים, יהיה הרופא של מי שסובל מאי שליטה על הסוגרים, כאשר הוא בדק, תשאל והבין מה מצבו הגופני של המטופל ואם חוסר  השליטה על הסוגרים מחמירה יותר. יש לציין, כי הצעד הראשון בבחירה של מוצרי ספיגה למבוגרים הוא ללמוד על סגנונות שונים ועל ל הקשור למוצרים אלה כגון: פדים סופגים המתאימים להלבשה על תחתון רגיל, תחתוני ספיגה הדומים לתחתונים רגילים. 

 
ישנם כמה יתרונות בשימוש עם חיתולים מומלצים למבוגרים, כמו העובדה שניתן לפתוח את החיתולים באמצעות סרטי הדבקה משני הצדדים, כאשר סרט זה הוא רב פעמי. ההחלפה היא נוחה במיוחד לחולים סיעודיים שאינם יכולים לקום ממיטתם.