סגור
חיפוש
Filters

חיתול למבוגרים שקמה מחירים

ישנם לא מעט אנשים שמחפשים באינטרנט אחר מוצרי ספיגה למבוגרים השוואת מחירים ונתקלים בהיצע עצום של חברות שמתמחות בתחום. החל מחברות ישראליות, דרך מותגים אירופאיים ועד למוצרים זולים שמגיעים מסין ומהמזרח. ישנם לא מעט סוגי חיתולים ומוצרי ספיגה למבוגרים והיכולת לברור ביניהם היא כמעט אפסית- הם שונים בעיצוביהם, בפונקציות שהם מציעים ובטכנולוגיות הספיגה השונות. מארזי חיתולים סטנדרטיים נעים בין חמישה עשר לשלושים חיתולים במארז ומגיעים במידות שונות- אקסטרה סמול, סמול, מדיום, לארג' ואקסטרה לארג' (וישם גם גדולים יותר). מבין המותגים המוכרים בארץ ישנם TENA, NOAM, אברי פורם, PREVAIL ושקמה. המחירים נעים בין עשרות למאה שקלים למארז ומשתנים ביחס למותג ולאיכות.
חיתול למבוגרים שקמה מחירים
שקמה היא מותג החיתולים למבוגרים של חברת חוגלה- קיבמרלי. החיתולים של שקמה ידועים באיכות הספיגה הגבוהה המאפיינת אותם, בנעימותם למגע (מרגישים ממש כמו בד), ובחוזק המדבקות אותן ניתן לפתוח ולסגור מספר פעמים. בין מוצרי שקמה ניתן למצוא את סופר נייט המיועד לספיגה עד שמונה שעות ואת אובר נייט לספיגה של עד עשר שעות לאנשים הסובלים מבריחת שתן גבוהה. בנוסף, ישנו גם דגם הפרו סקין אשר מכיל סיבי נחושת (CU2O) אשר מציע חיתולים אנטיבקטריאליים, מונעים ריחות, מגינים על העור בעת זיהומים ויעילים עד שתים עשרה שעות. אלו חיתולים המומלצים במיוחד עבור אנשים הנוטלים תרופות ממריצות שתן. להבדיל ממחירי חיתולים למבוגרים של חברות אחרות, החיתולים של שקמה הם לא מן הזולים בשוק, ולמרות זאת הם מן החיתולים המבוקשים ביותר בארץ. זאת משום שחיתולי שקמה מתבלטים באיכות שהיא ברמה עולמית, והם משלבים בין מענה טכנולוגי גבוה, לבין נוחות מקסימלית.
ישנם לא מעט מקומות בארץ בהם ניתן לקנות מוצרי ספיגה למבוגרים במחירים שונים. אחד מן המקומות המומלצים ביותר היא "טבע החיים", הלוא היא חברה המתמחה במתן פתרונות לבני הגיל השלישי. בין אם מדובר במוצרים להתמודדות עם פצעי לחץ ובין אם מדובר במוצרים כגון חיתולים למבוגרים ספיגה גבוהה, ניתן למצוא מענה לכל בעיה וצורך. טבע החיים מתמחה במכירת מוצרים שמשלבים בין איכות יוצאת דופן למחירים אטרקטיביים, וזאת מתוך אמונה שקשישי החברה חייבים לקבל את המענה הטוב ביותר לצורכיהם. מי שמחפש חנות חיתולים למבוגרים ישמח לגלות כי במקום לצאת מהבית ולבזבז זמן יקר, ניתן למצוא את כל מוצרי טבע החיים באתר החברה, וממנו להזמין משלוח עד הבית. ניתן להשוות מחירים באינטרנט, לברור בין המבצעים המתחלפים באתר החברה, וליהנות ממנוע חיפוש יעיל ונוח שהוא גם קטלוג מלא בתמונות והסברים על כל המוצרים.
המוצרים השונים של טבע החיים
טיטולים למבוגרים הוא רק ענף קטן מבין הפתרונות הרבים אותה מציעה החברה. בנוסף לחיתולים ישנם מוצרי ספיגה נוספים כגון תחתונים למבוגרים, פדים למבוגרים, שעווניות ומגני מזרן. בכל אחת מהקטגוריות ניתן למצוא מוצרים ממותגים רבים בטווחי מחירים שונים. מלבד מוצרי ספיגה, טבע החיים היא חברה שמתמחה במתן פתרונות ארגונומיים שהופכים את כל הסביבה הביתית לנוחה ובטיחותית. החל מכיסאות גלגלים, קביים רולטורים ומקלות הליכה, דרך מנופי הרמה וקימה ומיטות סיעודיות חשמליות ומתכווננות, ועד לכיסאות רחצה ומגביהי אסלה. בנוסף, ניתן למצוא גם ציוד עזר וציוד משלים מקצועי למבוגרים המטופלים באופן קבוע על ידי אנשי מקצוע מומחים, ורוצים עזרים אישיים שיהיו אצלם בבית. פתרונות השינה כוללים כריות תמיכה אורטופדיות עם ויסקו, מזרנים למניעת פצעי לחץ ועוד. מחלקה נוספת וחשובה לא פחות היא מחלקת תוספי המזון אותה ניתן למצוא בקטלוג של טבע החיים, והיא כוללת מספר תוספי מזון איכותיים אשר מומלצים על ידי רופאים. החל ממוצרי אבוט הכוללים את גלוצרנה, ויטל ואנשור, ועד למוצרים מבית הדסה ו- HORMEL.
להקנות סביבה אופטימלית
אנחנו לא הולכים ונהפכים צעירים וחשוב שנדע לשמור על גופינו, ועל גופם של קרובינו המבוגרים. תוחלת החיים רק גדלה וגדלה ואין שום סיבה שנפסיק לחיות בגיל שבעים, ואף לא בגיל שמונים. עם השקעה במוצרים הנכונים, ניתן לבנות סביבת מחייה ראויה ומפנקת שמסייעת מצד אחד להתמודד עם מגבלות הגיל, ומאפשרת מצד שני להמשיך ולחיות בביתנו מבלי שנצטרך לעזוב למוסד סיעודי. המוצרים של טבע החיים מקנים פתרונות איכותיים במחירים אטרקטיביים, שמגיעים עד הבית.