סגור
חיפוש
Filters

כושר גופני לגיל השלישי

אנשי גיל הזהב הרוצים לשמור על חוזקו וגמישותו של גופם חייבים לבצע פעילות של כושר גופני. חיזוק השלד  המכיל עצמות, שרירים, גידים ועוד חיוני לשמירה על חיוניות הגוף. מטבע הדברים, אנשים מבוגרים מוגבלים בפעילות כזאת בגלל הגיל, ומשום כך, כל הפעילות חייבת להיות מדודה ומבוקרת ולהיעשות באמצעות מכשור מתאים ועם הדרכה מקצועית נלווית. אלה חיוניים על מנת למנוע פציעות וחבלות העלולות להיות מסוכנות. פגיעות בשלב זה של החיים קשות לריפוי ועלולות לגרום לסבל גופני ולנזקים נפשיים. לצד שמירה על כושר גופני מבלים הקשישים בסוגי עיסוקים מהנים כמו משחקי קלפים ומשחקים אחרים. גם כאן הם רוצים עזרים ומכשירים המסייעים להם בביצוע מטלות מגוונות אלו. ספורט ריפוי ועיסוק חשוב מאוד על מנת לשמור את הקשישים חזקים מבחינה גופנית. 

קיימים מכשירים לכושר גופני לקשישים אשר נחשבים קלים וניידים וניתן להתאמן עליהם בבית, בחצר ובמקומות אחרים כדלקמן:

גומיות בודי בנד -  משמשות לשיפור כוח, טווח ותנועה ומיועדות לפלג עליון ותחתון כאחד. קיימות גומיות בדרגות קושי שונות.

בסיס לשיווי משקל  - או בשמו האחר – פטרייה. ניתן לעמוד עליו. הוא מחזק את שרירי הרגליים ותורם ליציבות.

גומיות כושר להתעמלות -  נועדו לחיזוק שרירים ולתרגילי פיזיותרפיה שונים.

כדורי סיליקון גמישים - נועדו לחיזוק כף היד. מגיעים בקוטר של 5 ס"מ, וכך, ניתן להחזיק כמה מהם בכל כף יד. נועדו לחיזוק שרירי כף היד ולתרגילי פיזיותרפיה שונים.

מחזיק קלפים -  נועד לשימוש בעת משחקי קלפים. מדובר על  מעמד מסיבי ויציב שניתן להניח עליו עד 15 קלפים. במשחק קלפים יש צורך להחזיק את הקלפים לאורך זמן והמעמד מאפשר מנוחה רבה לידיים.  

בשביל הגיל השלישי מוצרים אלה חיוניים מאוד ועוזרים לשמור על השרירים. 

ניתן לקבל את כל המוצרים בצבעים שונים. מומלץ לרכוש מוצרים אלו אצל משווקים בעלי מוניטין שמומחיהם יכולים לסייע בייעוץ.