סגור
חיפוש
Filters

כרית ישיבה לכסא גלגלים

כרית לכסא גגלים

כרית לכא גלגלים מוצר נחוץ וחושב למי שמעביר את רוב שעות היום בכסא. מדוע כל כך חשובה הכרית? ואילו כריות קיימות אשר יאפשרו למטופל לשבת בנוחות ובבטחון מלא. המון מטופלים אשר יושבים בכסא גלגלים חושבים שכרית אינה נחוצה וזה תקין לשבת על הכסא כל כך הרבה שעות, הישיבה בכסא ואי התזוזה גורמת ללחצים באיזו הישבן ועצם הזנב לכן על מנת למנוע היווצרות של פצעי לחץ אנו ממליצים לרכוש כרית ישיבה עם חור אשר מקלה באופן משמעותי על הישיבה ועל הלחץ הנוצר בישיבה ממושכת, כריצ נוספת שקיימת הינה כרית ישיבה ביצים העשויה מבליטות אשר מסייע בזמן הישיבה לזרימת הדם תקינה.

כריות ישיבה נוספות

קיים מגוון גדול ועשיר של כריות ישיבה לכסא גלגלים אנו ממליצים על כרית ישיבה מויסקו החומר אשר זוכר את צורת הישיבה של המטופל, מאפשר תמיכה מבוקרת ומפזר את הלחצים בצורה נכונה בזמן הישיבה את הכרית ניתן להזמין הרוחב של 45 ס"מ על עומק של 40 ס"מ. כרית נוספת המאפשרת נוחות מירבית ושמירה על אורך חיים בריא הינה כרית ישיבה העשויה טמפור, הכרית היחידה שפותחה במעבדות נאסה הכרית הנוחה והבטוחה ביותר בעולם נגד היווצרותם של פצעי לחץ, כיסוי הכרית המגיע מונע החלקה מן הכסא. את הכרית ניתן להזמין בגדלים משתנים המותאמים בצורה מדוייקת לכסא שברשותכם.

איך ניתן לרכוש

בטבע החיים ניתן לקבל ייעוץ והתאמה אישית גם בבית הלקוח עבור רכישת הכרית. חברתו מחזיקה מלאי גדול של כריות ישיבה לפי צורך המשתמש ומאפשרת לכם להרגיש את הישיבה על הכרית ולקבל את ההחלטה המתאימה ביותר עבורכם. אנו ממליצים בנוסף לרכישת כרית הישיבה כרית נוספת הנקראת כרית תמיכה לגב לומברית אשר משמשת חוצץ בין הכסא למטופל, כרית זו שומרת על בריאות המטופל ומספקת נוחות מירבית בזמן הישיבה בכסא הגלגלים.