סגור
חיפוש
Filters

מזון רפואי למבוגרים

עולמו כמנהגו נוהג וכולנו הולכים ומתבגרים, מתפתחים ומשתנים. ישנו גיל מסוים בו אנחנו צריכים לשנות את הסביבה שלנו, כך שתתאים לשינויים הפיזיולוגיים אותם אנחנו עוברים. בתקופת הגיל השלישי של חיינו, אנחנו עוברים שינויים חדשים, אך אין זה אומר שאיכות החיים שלנו צריכה להיפגע. במרוצת השנים תוחלת החיים הולכת ועולה, ואיתה המודעות לטיפול באנשי הגיל שלישי (ואף הרביעי!) גוברת. ניתן למצוא היום פתרונות מדהימים למגוון רחב של שינויים אותם אנשים עוברים בגילאי השישים, השבעים והשמונים בחייהם. החל מפתרונות ארגונומיים ועד לתוספי תזונה, באופן שמשפיע לטובה גם על הסביבה החיצונית, וגם על הסביבה הפנימית של האדם.
אז והיום
אם הייתה לנו מכונת זמן והיינו מציצים מאה שנים לאחור, יכולנו להיווכח כי אנשי הגיל השלישי צעירים בגופם ונפשם ובריאים בהרבה מאנשים שחיו באותם גילאים בתקופות קדומות. בגילאי שישים ושבעים (ואף שמונים), אנשים מחזיקים בקריירות, בעסקים, יוצרים ומגלים על עצמם דברים חדשים. ישנם אפילו אנשים שפותחים ערוצי קריירה חדשים. החיים לא מסתיימים היום בפנסיה, ולהפך, יש שיגידו שהם רק מתחילים. היכולת שלנו להמשיך ולשמר את המסוגלות הפיזית שלנו, כך שתתאים את ותחזק את המסוגלות המנטלית שלנו, תלויה רבות במודעות שלנו לגוף ולצרכים שלו. זה נכון כאשר מדובר בבעיה שצריך למצוא לה פתרון, וגם כשמדובר במצב בו הכול תקין, ונדמה שאנחנו לא צריכים לשנות דבר באורח החיים שלנו. פעילות מונעת יכולה לעשות פלאים בתפקוד הפיזי שלנו לאורך זמן.
טבע החיים
"טבע החיים" היא חברה המתמחה במוצרים רפואיים לגיל השלישי, המאופיינים באיכות הגבוהה ביותר. המוצרים שלנו הם פרי יצירתם של מותגי הרפואה הטובים ביותר בעולם, בייצור מהחומרים האיכותיים ביותר ומתוך הטכנולוגיות המפותחות ביותר בשוק. בין המוצרים הרבים שלנו ניתן למצוא שלל פתרונות מצוינים לאנשי הגיל השלישי ולקוחותינו יעידו כי אצלנו השירות במקום הראשון, מתוך מודעות לסבלנו ולהקשבה הרבים הדרושים למציאת פתרונות באופן אינדיווידואלי לכל לקוח ולקוח. את כל זה אנחנו עושים עם מחירים אטרקטיביים מתוך תחושת שליחות לחשיבות הסיוע למבוגרי החברה שלנו.
בין המוצרים שלנו ניתן למצוא מיטות סיעודיות חשמליות במגוון דגמים של מותגים כגוןROYAL  וברומייר, המתאפיינות גם בפתרונות טכנולוגיים וגם בעיצובים ביתיים מדהימים. בנוסף ניתן למצוא גם הליכונים, רולטורים, מזרים וכריות למניעת פצעי לחץ, הגבהות לאסלות וכיסאות גלגלים מבית האיכות MAYRA.
מלבד כל המוצרים והפתרונות שמטרתם לייצר אורח חיים נוח ואיכותי, ישנם גם מוצרי עזר קטנים יותר, זולים יותר, אך חשובים לא פחות. מזון רפואי הוא מזון אשר מטרתו לספק ולהשלים חומרים שיאיצו תהליכים וישפרו פעילות פיזיולוגית. ישנם מזונות רפואיים שמטרותיהם שונות, כגון מזון רפואי למחלות כרוניות או תוספים שמטרתם לחזק פעולות רפואיות נוספות ולסייע בהחלמה. 
אנשור מבית אבוט
אנשור מבית "אבוט" הוא מזון רפואי למבוגרים שמסייע בבניית מסת שריר ובהתמודדות עם היחלשות, ירידת תפקוד ועייפות. מגיל שישים וחמש אנחנו נוטים לצרוך יותר חלבון, ובמקביל מפחיתים בתזונה שלנו. אנשור היא פורמולה עשירה בקלוריות וחלבון ושתייתה באופן יומיומי מסייעת להשלים את פערי החלבון הנוצרים לנו בעקבות הפחתת צריכה והגברת השימוש בגוף. ככל שאנחנו מאבדים ממסת השריר שלנו, אנחנו נהפכים פגיעים יותר, עולה הסיכון לנפילות פתאומיות, וההתגוננות הטבעית של הגוף מפני מחלות זיהומיות נפגעת. שימוש באנשור פלוס מומלץ לאנשי הגיל השלישי, כמו גם לאנשים המשתקמים ממחלה קשה או מניתוח מורכב. ב- "טבח החיים" ניתן למצוא את מוצרי אנשור במחירים אטרקטיביים ובמגוון טעמים מצוינים (וניל ושוקו). המשקה טעים מאד ומומלץ לצרוך אותו פעמיים מדי יום. מלבד אנשור פלוס הרגיל, ישנו גם אנשור אדוונס המכיל גם וויטמין D ו- HMB אשר מסייעים רבות לפעילות השוטפת של הגוף.
"טבע החיים" מספקת מזון רפואי למבוגרים מבית אבוט כגון גלוצרנה, נפרו וויטל המסייעים כל אחד לתפקוד הגוף במצבים שונים. את כל המוצרים שלנו ניתן למצוא באתר החברה, וליהנות ממערכת חיפוש וממשק נוח למשתמש. המוצרים שלנו יגיעו עד אליכם לכל רחבי הארץ תוך חמישה ימי עסקים עם עלות משלוח זולה במיוחד. אנחנו מאמינים שפתרון לחיים בוגרים איכותיים טמון ביכולת להסתייע מטכנולוגיה שמשפיעה גם על הפנים וגם על החוץ שלנו, ועל כן המוצרים שלנו הם הבולטים ביותר בעולם הרפואה לגיל השלישי.