סגור
חיפוש
Filters
הצג כ
מיין על פי
הצגה בעמוד

הגבהה לאסלה עם ידיות

הגבהה לאסלה תלויה עם ידיות SMARTFIX DIETZ

הגבה לאסלה מבית DIETZ גרמניה המאפשר למשתמש ישיבה וקימה נוחה וקלה. מתאים לאסלה סמויה
₪570.00

הגבהה לאסלה עם ידיות

מגביה אסלה עם ידיות מאסיביות לעזרה ותמיכה בישיבה וקימה בשירותים
₪460.00 ₪485.00

מושב אסלה כולל ידיות אחיזה לשירותים איטק

מושב אסלה הכולל ידיות אחיזה לשירותים מתכווננות
₪750.00

מעקה עזר לשירותים

מסגרת מלאה לשירותים הכוללת ידיות גדולות חזקות ויציבות.
₪230.00

הגבהה לאסלה My Loo Fix

הגבהה לאסלה דגם MY LOO אפשרות לרכישה עם או בלי ידיות ומגיע בגבהים שונים : 10\6\2 ס"מ.
₪750.00

בידה פרו רגיל עם ידיות

מושב הגבהה לאסלה עם ידיות מכסה ובידה.
₪1690.00

בגיל השלישי הגישה לשירותים וחדר הרחצה מיום ליום נהיים לא פשוטים, הישיבה הקימה לאסלה סלולה במכשולים רבים ולכן חשוב מאוד לשמור על בטחון המבוגר בימים אלו, הפתרון האידיאלי לשמירה על המבוגר הינו התקנה פשוטה ומהירה של הגבהות לאסלה במספר אפשרויות לבחירה. קיימים כיום הגבהות לאסלה בהתקנה מהירה ופשוטה הכולל הגבהה בסיסית של 5 ס"מ ועד ל 10 ס"מ, ההגבה עשויה מפלסטיק ומחירה מתחיל מ 100 ש"ח בלבד, הגבהות נוספות משלבות איכות חומרים שונים מפלסטיק ומאפשרים לכם לבחור הגבהה לאסלה רכה אשר נוחה ונעימה לישיבה במיוחד מחיר אסלות מסוג זה מתחיל מ350 ש"ח בלבד. כאשר אין באפשרות המבוגר אופצייה של ידית אחיזה קרובה אשר מותקנת בקיר אנו ממליצים לכם להתייעץ עם אחד מנציגי החברה בהגבהה לאסלה עם ידיות אחיזה הניתנות להרמה והורדה בעת הצורך מחירם של הגבהו אלו מתחיל מ 450 ש"ח.

נגמרו התרוצים, מהיום גם להורים שלכם מגיע להרגיש בנוח בכל שעות היום,ללא מגבלות מיותרות. הרי בטח כולכם נתקלתם בקושי הרב של המבוגר להיות עצמאי בשרותים, והחלטתם לקחת את העניין ולהחזיר לו את העצמאות. הגבהות לאסלה מהמתקדים בעולם, יעזור לכם לשפר באופן מיידי את איכות החיים שלכם, ההתניידות והעצמאות שהייתה לכם בעבר. בטבע החיים תוכלו למצוא הגבהות לאסלה בעלי ידית אחיזה ותמיכה בזמן השהייה בשרותים, הגבהות אסלה של החברות המובילות בעולם יספקו לכם נוחות מירבית, והכי חשוב בטחון. הגבה לאסלה עם תמיכה חזקה ויציבה גם לבעלי משקל כבד. ידיות אחיזה מתרוממות ליציאה קלה וללא סיבוכים מיותרים.

המוצר מתלבש בצורה קלה ופשוטה למושב באסלה, ניתן לכיוון גובה ומתאים לאנשיםנמוכים וגבוהים כאחד, חברת B&B החברה הוותיקה ביותר בתחום השיקום בעולם מביאה איתה את המוצר הטוב ביותר, המוצר אשר ישנה את חייכם מקצה לקצה ויבטיח לכם נוחות וניידות בנשימה אחת. בא לכם להתחיל להרגיש חופשי בגיל השלישי? טבע החיים החברה בעלת נסיון רב שנים תענה לכם על כל שאלה לא פתורה, התאמות אישיות עד בית הלקוח, ייעוץ מדוייק על ידי אחד מהמומחים שלנו יחסכו לכם זמן וכסף רב. ברגע שהחברה שמטפלת בכם מקצועית ומבינה את הצורך של הלקוח, אתם תהיו מרוצים ומסופקים.

הנכם מוזמנים להגיע לסניף החברה אשר ממקום במתחם הקניות הגדול יינות ביתן ויד יצחק בכפר סבא ולהנות מיחס אישי, מקצועי וחם. במידה ותרצו לקבל שירות אישי ודיסקרטי אחד מנציגי החברה ישמח לעמוד לשרותכם, להגיע עד לביתכם להתאמת מוצרי החברה.

 

הצג כ
מיין על פי
הצגה בעמוד